09.02.2010

Belinda med bloggen the happy home linket nylig til et prosjekt fra i fjor høst: Hun pusset opp datapulten "min," eller i hvert fall sin egen helt like "ancient Ikea desk."

Nevnte jeg at tastatur-hylla gikk i stykker for en stund siden? Eller at lillebroren min lånte den og etterlot litt min-første-passer-kunst? Eller at det ene benet er skakt, og at tårnet må støttes opp av fire Eddings-romaner?

Og som om ikke alt dette skulle være grunn nok til at vi har bestemt oss for å kaste den når vi flytter, fikk jeg en lang, vond flis i storetåa sist jeg satt og lette etter pennen min med tærene. Vi har til og med plantegninger med plasseringsløsninger for en ny og større skrivepult. Denne er på vei til containeren.

Men... kikk på bildene til Belinda. Se så fin hun fikk den!

...kanskje... hvis...om...at...

Ingen kommentarer: