07.03.2010

TV



Vi har en del bøker... og har litt lyst til å bygge inn TV-skjermen i en vegg-til-vegg bokhylle. Men vi har en stor reol med skrivepult og bokhyller på en av de andre veggene også, så det er kanskje best å la deler av "tv-veggen" være åpen og lys? I så fall blir det kanskje tøft å sette inn et sånt skap som tv-benk. Kanskje det kan knytte sammen den grove reolen med de hvite arve-gardinene med hullmønster? Kanskje...

Vi har i hvert fall forhandlet oss frem til at HVIS vi kjøper tv-møbel skal det være noe slikt.

Foto fra IKEA

1 kommentar:

Jorun sa...

Ok. Jeg må kanskje gi meg på denne. Først forteller min søster at den er veldig skjør i bruk - og det er jo nesten ironisk nok til å være morsomt med akkurat denne looken. Så snubler jeg over et bilde av den der en av favoritt-bloggerene mine råder noen til å bytte den ut - fordi den er for hvit! http://chezlarsson.com/myblog/2010/03/letitias-livingroom.html Og denne blogge-damen er vanligvis dronningen av hvitt, så dette er tegn jeg må ta på alvor :-)