21.02.2010

Fragle-dag i pussopp-land



Femåringen og jeg har hatt en hel dag i nye-leiligheten og pusset tapet til hendene verker. Så når pappaen kom "hjem" ventet et stooort hjerte på veggen der senga hans skal stå.

Og moroa stopper ikke der: Vi laget flere figurer i tapetrester og med vann rett på tapetet. Vi tapet opp jentas tegninger over alt der hun ville ha dem. Vi hadde bestikket i en bøtte på gulvet. Melka vi hadde satt på verandaen var frosset til is og passet flott i kakaoen. Vi lekte "ikke tråkk på gulvet" med tapetbitene og vi hinket paradis på rutene i kjøkkengulvet.

Motto for dagens økt: Arbeid er en lek (Fraglene).

Foto fra mobilen.

2 kommentarer:

Solveig sa...

hei hei!

er det SANT? har jeg virkelig ikke fått med meg at dere har kjøpt leilighet???

hvor? når? dette er jo bare herlig da. huff, føler meg helt dum jeg...

Jorun sa...

Sorry -det er nok meg som har sviktet, jeg har knapt snakket med noen siden vi kjøpte, bare pusset opp. Og S er vel kanskje for liten til å fortelle hjemme at han har godkjent prospektet?