22.02.2010

Snart klare for maling



Det går fort i svingene, og malingprøvene som jeg strøk rett på tapetet for noen dager siden er allerede kommet ned igjen sammen med tapetet. Nå er vi snart klare for å male på kjøkkenet og det første soverommet.

Men først må vi takle panelovnene. De er fastmonterte (ingen stikk-kontakt), men jeg TROR at jeg kan skru dem ned selv likevel. Strømkoblingen kan vel ikke være så ulike dem til taklamper? Jeg TROR også at vi kan klare oss med bare to ovner, selv om der nå står seks til sammen i leiligheten. Vi vil ikke ha det så varmt på soverommene, og både vinduer og isolasjon er forbedret siden de var nye. To av de gamle har klart å holde oss varme i -5 grader og uten gardiner.

Så da skulle vel to nye klare jobben minst like godt? Hvis jeg får viljen min, skal vi se på denne lekre ovnen: Adax NEO er prisbelønt lekker (Norsk Designråd 2008), og har digital termostat med natt-senking. *forelsket*



Foto fra mobil/Adax.

2 kommentarer:

home 4us sa...

Hei

Det er ikke vanskelig i det hele tatt å lage stripene. Jeg bare teiper med maskeringstape etter tapetskjøtene som er der fra før. Deler akkurat en tapetbredde i to.

Lykke til med oppussing:)

kristin marine sa...

Takk for koslig kommentar på bloggen min:) ser du har tittet på de ultra stilige ovnene du også...jeg har også siklet over noen av dem...men har enda ikke klart å overtalt sambo om at disse ovnene er mye bedre enn de til 299,- på biltema...